aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نی نی گوگولی

bye bye شمارش معکوس

1391/1/31 0:38
نویسنده : نازی
886 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 30 فروردین 91.چهارشنبه.

امروز روز خیلی قشنگی بود چون بالاخره این یه ماه و 10 روز تموم شد با همه ی سختی ها و بالا و پایین هاش

                                                                ...

بگذریم دیگه تموم شد.حالا نوبتی هم که باشه نوبت عسک های جدیده...

دوستان عزیز اینجا تو ماشینم نشستم.البته همه میگن اسمش کالسکه است؟؟متفکر جاتون خالی.نمیدونید توهوای بهاری تو حیاط گنده خونه ما ماشین سفالی چه حالی دارهنیشخند

تو این چند تا عسک.ماشنمو پارک کردم یه گوشه و تو بغل خاله جون فرنگیسم هستم.ونازی هم

طقب معمول با دوربینی در دست دنبال منه و در این حالات   ازم عسک میگیره و بعدش هم اینجوری میشه

برای دیدن عسک های با مزه ی من برید ادامه...

 

 

در این عسک که میبینید من در حال پیانو زدنم(پیانو اتنا جونم) به نظر خودم استعدادشو دارم

و اینجا هم جاتون خالی اب هندونه میل میکنم.دلم میخواات زودزود بزرگ شم خودشو بخورمخیال باطل

نمیدونم چرا همه وقتی خوردنمو میدیدن اینقد میخندیدن؟؟؟متفکر

واینم روز موعوده.خونه خاله فریبا جونم اینا.

تازه از حموم اومدم بیرون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سولماز(loveleeminho)
31 فروردین 91 15:10
عالی بود عکسها بود

خیلی ناناز بود

راستی بزرگ شدها چش نخوره ایشااله

بوس بوس


سلااااااااااااااام هووویی .غافلگیر شدم عسییییسم.مرسی که سر زدی جیگر.^_____^
سولماز(loveleeminho)
31 فروردین 91 15:10



^_______________^
سولماز(loveleeminho)
31 فروردین 91 23:56
یه بوس واسه تو



یه بوسم به شاخ شمشاد خودمون ارشن جون





مرررسی هووووییییی یه بوس برای تو
یه بوووووووووووووس گنده هم برا اوپپامون

سولماز(loveleeminho)
31 فروردین 91 23:56







^____________________________^





سولماز(loveleeminho)
1 اردیبهشت 91 19:12
بابا اونی شرمندمون کردی گلممم
با این همه نظری که به من میدی
گلممممممممممم
فدات بشم
یه بو س از لب تو .
یه بوسم به خوشگلم ارشن جون


مررررررررسی هووویییی قابلی نداشت
عخشه دیگه.بالاخره باید از بازیگر محبوووب و وبلاگای مخصوص به اون حمایت کنیم دیگه
یه بوسم از طرف ارشن چوچولو به خاله سولماز گلش که میشه هوووی دختر خالش


سولماز(loveleeminho)
1 اردیبهشت 91 19:12



ممنوووووووووون هووی گلم
سولماز(loveleeminho)
1 اردیبهشت 91 19:13










سولماز(loveleeminho)
1 اردیبهشت 91 19:13

























بااااااااااابا شرمنده کردی عسیییییییسم


نایسل
2 اردیبهشت 91 19:56
وای عشق خاله بور خاله وای وای وای
مامانش یه عالم بوس واسه نی نی شما


مرررسی عسیییییییییسم.من که دختر خالشم.ولی جااای مامان خاله دایی عمو و... همه یه عالمه میبوسمش
سولماز(loveleeminho)
2 اردیبهشت 91 23:00
سلام اونیییییییییییی
خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارشن کوچلوی من چطور؟؟؟؟؟؟؟؟
اونی دیگه عکس از ارشن نمیدازی با دلمون لک زد واسه دیدنش...
یه بوس از طرف من به ارشن جون
یه بوسم واسه اونی گلممممممم


سلاااااااااام هوووویی من.ارشنم خوبه خاله.دانشگاه
شروع شده و میان ترم هامم شروع شده واس همین عسک ها کم شده
مرسی هوویی که همیشه لطف داری و سر میزنی جیگر


لیلا جون دوست نازی
12 اردیبهشت 91 21:58
وای که چه قدر دلم می خواد بوسسسسسسسسسسسسسسسسش کنم