aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نی نی گوگولی

خونه تکونی به زبان ارشن

1390/12/5 15:49
نویسنده : نازی
558 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.من ارشنه 4 ماهه هستم.این اولین خونه تکونی عمرمه که دیدملبخند

دیروز دختر خاله نازی و پسرخالم رضا اومدن خونمون اولش برا عیادت از مننیشخند

(البته قضیه دکتر رفتنم قبلا گفته شدهچشمک )

اما بیچاره ها خبر از خونه تکونی خونه ما نداشتن که......قهقهه

بددویید ادامه...

خلاصه اومدن و بعد از کلللی بازی کردن با من(من کللی واسشون خندیدم و ذوق کردم)خجالت

 

تو خونه تکونی به مامان فروز کمک کردن و یا بالعکسخنده

منم همش تو دستای اتی و مامان بزرگ پاس کاری میشدممنتظر

اونا همه جارو تمیز کردن حتی نزدیک بود تاب تابکیمو که توش لالا میکنمو خرابش کننعصبانی

اینم منم که توش خوابیدم..البته بعد از پاکسازینیشخند

 

 

دلیل این تمیز کردنه کللی و نمیدونستم اما از حرفای نازی و مامی فهمیدم که به خاطر یه چیزی بنام عید که نزدیکه. همه مردم این کارو میکنن حالا ما یکم زودترعینک

به نظر من مردم این کارو برا کشتن شپلی های کفیث میکنن نظر شما چیه؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
5 اسفند 90 15:49
وای چقدر عسلهههههه
خدا براتون نگهش داره خیلی دوست داشتنیه


مرسی عزیزم.لطف دارید.
نایسل
5 اسفند 90 15:49






مامان محمد گوگولي
5 اسفند 90 17:25
ماشالا به ارشن با اين چشمهاي خوشگلش دست دخترخاله نازي درد نكنه


ممنون ازتون.واقعا ممنون که سر زدین.لطف دارین
samira
5 اسفند 90 17:31
Asal masale man che naz lala khafidi,q0f0net bejam.



اره.ولی وقتی عسک گرفتم صداش بلند بود و بچه قلبش ناگهان جابجا شد(: انقد که باهاش رصقیدیم تمام انرجی و توانش بر فنا رفت و 3سوته خوافید
نایسل
5 اسفند 90 18:01
خیلی نازه چه مزه هایی داره ای جون دلمممممم


اره عزیزم.مرسی که سر زدی اگه دوس داشتی لینک بنماییدمان *: (:
ثمین
5 اسفند 90 21:01
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
ماندانا
6 اسفند 90 7:55
سلام دختر خاله جون دستت درد نکنه وبلاگ خشگلی راه انداختی
من خیلی بچه ها رو دوست دارم این آرشن کوچولوی شما هم بزنم به تخته خشوگل و ملوسه خدا برایخونداده اشنگهش داره و همینطور واسه نازی جون وب جالبیدرست کردی خوشم اومدبازم بهت سر میزنم


وای مانی جون مرسی که به نی نی وبلاگ تازه وارد ما سر زدی*: خوشحال شدم عزیزم.لطف دارید جیگر
یاسمین مامان سورنا
10 اسفند 90 3:22
آره مانی خیلی جیگره به من و سورنا هم سر میزنه واقعا گله
+خیلی خشمله این پسر خاله ی تو واقعا چشای خشگلی داره خدا واسه خاله ات حفظش کنه


مرسی عزییییییییزم.لطف داری جیگر.سورنا توپولی هم خیلی نازه فداش شم*: (: مرسی که به وبلاگ نی نی و تازه کار من سر میزنی ^__^
یاسمین مامان سورنا
17 اسفند 90 15:21
کجایی نازی جیگر؟
کم پیدایی؟
راستی ما هفته ی دوم عید رو میایم شمال فکر کنم اینجوری بهتره چون می تونیم 13 رو باهم باشیم اینجوری خودمون میایم و هروقت بخوام میتونم بیام پیشت کاری به کسی نداره اونوقت البته اگه نگن عیده و هی از اینور به اونورمون نکنن


خیییلی خوشحالم کردی عسسیییسم.این روزا...بهت میگم وقتی اومدی*: خیلی درگیرم