aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نی نی گوگولی

اولین چهارشنبه سووووووووری

1390/12/23 21:16
نویسنده : نازی
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این اولین چهارشنبه سوووریه زندگی عسلمه.نمیدونم از کوجاش براتووون بگم..

امروز صبح ساعت 6 به سمت تهران با مامی بابی اتی و خاله جون فرنگیس حرکت کردند

امیدوارم همشون خوشحال برگردند............

من کنار جیگرم نیستم

ولی دلم پیششونه...کللی سر نماااز دعا کردم که سالم برن و سالم و خوشحال برگردن

دلم براش تنک شده بود گفتم چند تا عسک ازش بذارم دلم وا شه...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  عسیییییییییییییییس دل نازییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان طاها
23 اسفند 90 16:09
یه سوزن
دو سوزن
سه سوزن
دوستت دارم
بزار همه بسوزن.
چهارشنبه سوریتون مبارک.


برا شما هم مبارکا باشه^__^
ایشالله تووسال جدید همه شاد و سلامت باشیم
samira
29 اسفند 90 14:52
vaaay qofonesh bejam,enshala ba khabaraye khosh bargardan!


خبرا شونم خوش بووت ایشا.. این روزای یه چوچولو سخت زود زود تموم شه):