aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نی نی گوگولی

نوروز 91

1391/1/1 2:09
نویسنده : نازی
446 بازدید
اشتراک گذاری

٧ساعت و 55 دقیقه و 24 ثانیه دیگه عید میشه الان ساعت  00:49

خوشحالم دوسسستان این اولین عیدمه اولین سال نو اولین نوروزم تو این دنیای رنگیه

الان که ساعت از 12 گذشته بنابراین دیروز .....نازی جون تا ظهر خونمون بوت با اتی  تخم مرغ

 

رنگی  های سفره 7سین رو رنگ کردن

خییلی خوکسل بوووتن

ابلته من اون موقع خواب بوتم ولی وقتی بیدار شدم دیدمو کلللی ذوق کردم

دوستان برا همتون جه اونا که برامون نظر میدارن وچه اونا که فقط سر میزنننیشخند

سال پر از شادی ارزو میکنم امیدوارم همه به ارزوهاشوون برسن

و حالا نوبتی هم که باشه نوبت عسکای ارشنه............

در اداااااااااااااااامه......................

از دست نازی...

داشتم شیر میخوردم تند تند اوومدو لباس هامو عوض کرت و هی میخواس منو بخندونه

ومن هم همش ضد حال میزدم بهش و نیمیخندیدمنیشخند

میخواستم لجشو درارمنیشخند

بابا اصلا نیمیداره دو دقیقه من با خیال راحت دستامو نوش جان کنم

 عصبانی

تازه بعد گرفتن اینجور عسکا از خنده غش میکنه

باورتون میشه؟؟؟ منتظر منم از خندش خندم میگدره

اینجا تو بغل پسر خاله رضا هستم عینک

با با اخه این جه کاراییه عروسک دخترونه گداشتن کنارم بعد ازم عسک گرفتن اخه چرااااااا؟؟؟؟؟؟

البته تصغیر مامانم بوت نازی این وسط بیگناه بوت

به قول نازی سرنگهه( به زبون کره ایه یعنی دوستون دارم) نوروز مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابای ملیسا
1 فروردین 91 8:28
از خدا پرسید : اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای ، آرزو کردن چه سود دارد ؟خداوند خندید و گفت : شاید در سرنوشت نوشته باشم : هر چه آرزو کرد . ضمن تبریک سال نو خوشحال میشم از وبلاگ ملیسا با موضوعیت اولین عید ملیسا دیدن کنید و خوشحالتر اینکه عیذ د ملییسا رو با نظرات قشنگتون سبز تر و زیبا تر کنید .


نوروزتون مبارکا.چشم حتما.مرسی که تو اولین جشن ارشن جونم سهیم شدین