aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نی نی گوگولی

قصه هفت سین

1391/1/1 11:01
نویسنده : نازی
791 بازدید
اشتراک گذاری

_سنجد نماد سنجیده عمل کردن است

سنجد نشانه گرایش به عقل است

اولین چیزی که خداوند آفرید عقل بود

سیب  که نماد سلامتیمیباشد

سبزه...

نشانه خرّمی و شادابی و

خوش اخلاقی است

سمنو مظهر صبر و مقاومت و عضو عدالت و قدرتاست

سیر نماد گند زدایی و پاکیزگیست

سرکه نماد پذیرش ناملایمات و نماد رضا و تسلیم است

 

آخرین سین سفره هفت سین سماق است.سماق

نمادصبروبردباری وتحمل دیگران است

به امید ارزوهایی پر از شادی و سلاتی برای همه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

کاملیا
14 فروردین 91 9:08
سلام نازنین جون.
من بالاخره این بلاگ رو پیدا کردم
عکس‌های جدید بذار از این پسر کوچولوی خوشگل ...
ایشالله آرشن خان قدر این دخترخاله و پسرخاله و خاله‌های مهربونش رو بدونه


مرسی عسییییسم که سر زدی و وبلاگ رو یافتی^__^
چشم حتما


یاسمین مامان سورنا
19 فروردین 91 16:30
مرسی عزیزم از اطلاعاتت خیلی در مورد هفت سین چیزی نمی دونن
دلم برات تنگ شده ایشلا میام بازم میبینمتون


منم عسیییسم.کاش زودتر تابستون هم بیات و شما بیاین^__^
یاسمین مامان سورنا
25 فروردین 91 2:54
جیگرتو نازی جونم
راستی تو این مدتی ه نبودی چی عوض شده مگه؟


وبلاگ برو بچه ها.17 صفحه اضافه شده):
عکسای سورنا جونم یادت نره مامان یاسی^__^
یاسمین مامان سورنا
25 فروردین 91 17:58
آهان از اون لحاظ
آره کلی مطلب گذاشتن
حتما میزارم باورت میشه من هنوز عکسا رو روی لب تابم نریختم؟فرصت نکردم واقعا سورنا که هست بعدشم یا داشتم تمیز میکردم یا مهمون داشتم یا باید مهمونی می رفتم تو وقت آزادم هم توی اون یکی وبلاگم بودم و شروع کردم سریال مراقب رئیس باش رو دارم میبینم راستی حتما ببینش خیلی باحال بود واقعا متفاوته سبکش خیلی هم خوب بازی کردن بازیگر نقش اول مرد و زن هر دو خیلی زشتن ولی خیلی بازیگرای توپین بازیگر نقش دوم زن و مرد هم خیلی خشگلن (مردش که جه جونگه زنه رو هم میشناسی توی ذائقه ی شخصی با لی مین هو و سون یه جین بازی کرده بود دختره قد بلنده خشگله)هم خیلی خوب بازی می کنن)


من هم هنوز ندیدم.باورت میشه؟؟؟؟؟؟
از جه جونگ خوشم نیمیات ولی فک کنم قشنگ باشه اخه تیزرو تبلیغشو دیده بودم خوشم اومده بود.مرررررسی عسییییسیم.یادت نره اون چیزارو که ریختم برات همه رو با دققققت نگاه کن.حاصل سالها تلاش که نه ولی ماه ها تلاش که هست^____^