aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

نی نی گوگولی

خونه خاله جون

1390/12/13 0:22
نویسنده : نازی
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ما با مامان جون اومدیم خونه خاله فریبا اینا

ولی نازی نبوتناراحت وقتی مارسیدیم نازی مرسده ادم بزرگا رفته بووود

(دانشگاه) وعصری اومد خونه و یه عالمه ازم عسک گرفت و با اینکه اینجوری بوتخمیازه کللی باهام بازی کرد

مامی  واتی هم رفتن خرید هم برا من هم واسه خودشون...عسکای امروز در ادامه...


اینجا خاله جوون دست و روم و ششته.چون همش دستامو میل میکنمنیشخند

اینجا هم میخواستن لباسامو عوض کنن که نازی فرصت طلب بدو بدو اومد و ازم عسک گرفت عینک

از دست این نازی بلاخجالت

انقد که پشت هم نازی عسک میگیره ببینیذ اینجا چه شلکلی شدم؟؟؟



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یاسمین مامان سورنا
12 اسفند 90 1:49
آخی عزیزم چه جیگریه این پسر ما
قالب جدید مبارک نازی جون
من الان دارم از تولد دوست دخترم برمیگردم کلی هم خسته ام ساعت هم بیست دقیقه به دو هست چشام داره بسته میشه یعنی
اومدم یه سر بهت بزنم و لینکت کنم عزیزم
موفق باشی


مرسی یاسی جووووونم که سر زدی.مرسی با مرام^__^
سمیرا
14 اسفند 90 0:00
منم لینکت کردم عسیسممممممممممم


مرسی سمیرا جون^__^
مامان سید کوچولو
14 اسفند 90 19:23
برای چشمای خوشگلش هر روز اسپند دود کنین


ممنون که به نی نی ما سر زدین.چشم.البته شما لطف دارید
^__^
سمیرا
14 اسفند 90 23:17
سلام عزیزممممممم . خوبی دوستم ؟ کجایی نیستی ؟


شرمنده عزیزم.یه خورده گرفتار بودم مرسی که سر میزنی):


آتـــریـســـا جـون
18 اسفند 90 17:32
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
لیلا جون دوست نازی
22 اسفند 90 10:34
دووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسست داااااااااااااااااااااااااااااارمممممممممممممممممم اااااااااااااااااااااااااااااارشن جووووووووووووووووووووونیییییییییییییییییییییییی.


ارشنم دووووووووووووووووست داره عزییییییزمممممممممم*: