aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نی نی گوگولی

روزهای جدید......متفاوت.... ویه چوچولو سخت

1390/12/18 22:28
نویسنده : نازی
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان ببشخید این چند روز نبودم و تاخیر داشتم مرسی که

تواین هفته که نبودم سر زدین دوووووستان

اتفاق های زیادی افتاد .نمیگم شیرین بود نمیگم تلخ بود. فقط سخته.... اما روزهای سخت میذگره....

این روزا بیشتر پیش ارشن چوچولو خودم هستم

جیگرم روزهای سختی رو پشت سر میذاره...ارشنم عزیز دلم قول میدم تند تند این روزا بذگره عزیزم....خوب دیگه این حرفا بسته ....

وای این روزا منو باید ببینید هر کاری میکنم تا ارشن چوچولو همش بخنده فقط بخنده....

اونم کلللی ذوق دوق میکنه جیگرم

این دانشگاه و استادام که ول کن نیستن تا 3شنبه (حتی 4شنبه سوری) هم کلاس گداشتن

واسمون

ادمه دارد........(نظر یادتون نره هاااا....)

من  از شنبه تا امرووز پیش ارشن اینا بودم

تا اینکه خاله جون اینا اومدن و پست ها عوض شد یه جورایی نیروی کمکیه جدید بودن

خدارو شکر امروز پسمل خوکشلم حالش بهتر شده..... خنده هاش بیییییییییشتر شده(بزنم به تخته)

اینم عسکای امروزش...

ای نازی بلااا(موقع تعویض لباس)

الهی فداش شم..از 5شنبه پیشناراحت پستونکی شده...ولی بهش میات زیااااااااات(بزنم به تخته)

 

اینجا تو بغل خاله جون فرنگیسمم مرسی خاله جووون

دیشب ارشنم بهتر از شبای قبل خوفید. هرچند مامی و بابیش تا صبح خواب و بیدار بودن و صبح اینجوری بودن

منم هی نفصه شب بیدار میشدم ببینم اوضاع چه طوره اینجوری

همه چی ارومه خدا رو شکر....

عزیییییییزم همیشه همیجوری بخند


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نایسل
18 اسفند 90 23:08
چه چشمایی داره رو ز به روز دار هخوردنی تر میشه


ممنونم عزیزم که سر میزنی.هر کاری میکنیم توپول تر شه انگار هر چی شیر میخوره مزه هاش فقط رشد میکنه^__^
مامان آرشیدا کوچولو
20 اسفند 90 0:51
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا


مرسی مامانش^__^
http://www.niniweblog.com/upl/aarshan1390/13299487864.jpg
راستی من مامان ارشن جون نیستم دختر خالشم^__^
مریمی
20 اسفند 90 11:09
یونا خیلی هم خوشگله ایش.....


باشه مریمی جون.خوکشله.من فقط یه خورده هی کنار مین هو اوپپا میبینمش میخوام خفش کنم^__^
البته نه فقط یونا بلکه هر دختر دیگه ای رو^__^
واس همین کنار سوکی جون هم که دیدمش جووووووووشی شدم^__^
وگرنه من بین گروه دختر های کره گروهشون و خیلی می دوستم(:
مریمی
22 اسفند 90 0:41
مرسی


^__^ *:


راستی دز مورد وبلاگ نظری نداشتی؟؟؟ $-:
لیلا جون دوست نازی
22 اسفند 90 10:31
وای قربونش برم من . اخه نی نی چرا تو این قدر ناز داری.


خدا نکنه عسیییییسم...
و درمورد سوال دوم... چون نازم(:
لیلا جون دوست نازی
22 اسفند 90 10:40
خوش حالم که چهارشنبه سوری میری دانشگاه ولی من تعطیلم


ایشالله به درد من دچار شی...............
خاله جون
22 اسفند 90 14:47
وای چه کوچولوی نازی دارین خدا حفظش کنه خوشحال می شم به ماهم سر بزنید راستی از طرف من ببوسیدش


حتما عزیزم*: مرسی که به ما سرزدین.بازم پیش ما بیاین
لیلا جون دوست نازی
22 اسفند 90 23:21
فای قربون خنده هاش بره لیلا
اخه پسر خشکله چه قدر تو ماهیییییییییی


ارشن:خدانکنه خاله جوووون*:
نازی:خدانکنه نامرد بی وفا )):
لیلا جون دوست نازی
22 اسفند 90 23:33
دوووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم نی نی چشم قشنگ


منم دوووووووووووووووسش داااااااااااااررررررررم
لیلا جون دوست نازی
23 اسفند 90 14:46



*:
لیلا جون دوست نازی
23 اسفند 90 14:47
10000بار تو نامردی کردی یه بار هم من


): ): ):
samira
29 اسفند 90 14:38
salam fadat sham man ooomadaaaaaaaaam
ajijam delam barat kheili tangide boodaaa,az nazi joon haleto mipor30dam


مرسی خاله سمیرا جووونم.من یه چوچولو سرما خوردم ولی الان بهترم. نازی جون تا امروز ظهر پیشم بووود کللی براش خندیدم خاله^__^
s
29 اسفند 90 14:43
vaay qofonet bejam enshala in roozaye sakht ham zooD tamoom mishe fadat sham!


میسی^__^ البته نیمیدونم چی صدات کنم...
s؟؟؟؟؟ ((:


ولی خوشحالم که به ما سر زدی بازم بیا.عیدتونم مبارکا