aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نی نی گوگولی

:) عکسای با تاخیر

1391/11/5 11:58
نویسنده : نازی
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستااااااااان قلب واقعا شرمنده من این مدت امتحان داشتم وهنوزم دارم تا نهم بهمن واسه همین نتونستم با عکسای جدید بیام اما این عکسارو یادم رفته بود از ارشن گلم بذارم وایییییییی چه قققد دلم براش تنننگ شدهههههههههه نگران

امان از این امتحانای تررررررررم به امید خدا به خیری تموم شه رااااحت شیم نیشخند

خب برا عکسای جا مونده از آرشن چوچولو برید ادامهههههه.......... مژه

اینم یه نمونش ...

رفتیم خونه خاله فرنگیس اینا آقا وسط سفره نیشسته خنده

بیچاره سبزیاااااا :)

 

 

 

این عکسا مال اون اوایله که تازه با موتورش آشنا شده بووود الان دیگه کللللللل خونه رو به تنهایی طی میکنه پسرم کلللللللللللی  شیطون شده نیشخند

و کللی کلمات جدید میگه ولی در حدد حروف الفبا چشمک

اولین بار بود اینطوری تند تند آپ کردم الان دارم امتحان مکانیک آماری میخونم این آخریشه دعا کنید اینم خوب بدم زبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

saba
5 بهمن 91 12:21
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان ترانه
30 بهمن 91 16:20
انشاله که امتحانت خوب شی دوستم


ممنونم عزییییییییییییییییییییییزم
یاسمین مامان سورنا
19 اسفند 91 18:20
سلام جیگر خوبی عزیزم؟چه خبرا؟!
چیکارا می کنی؟
دلم برات تنگ شده حسابی


منم عزیز دلممممممممم فدا مدات یاسی جوننننم
maman taraneh
3 فروردین 92 17:40
سال نو مبارک


سال نو شما هم مبارک عزیزم
پسرداییAMIN
23 فروردین 92 16:40
نازی جون خسته نباشی وبلاگت عالیه از طرف من آرشن جونم رو ببوس


ممنونم امین جان. حتمااااااااا
پسرداییAMIN
24 فروردین 92 16:19
نازی جون لطفا وبلاگت رو بروزتر کن


چشم حتما. آخه درگیر دانشگام عزیزم ولی چشم
مامانی روژینا
26 فروردین 92 14:37
سلام سال نو مبارک ولی چقدر دیر میاین مادلمون تنگ میشه ها خوب تند تند بیاین دیگه


عزیززززز دلم شما لطف داری. به خدا درگیر درسا و دانشگام. حتماا آپ میکنم زود زود. قول