aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نی نی گوگولی

:) عکسای با تاخیر

1391/9/16 14:49
نویسنده : نازی
895 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان کلللی از همتون عذر میخوام چون در گیر میان ترما بودم نتونستم آپ کنم گریه ممنون واسه کامنتای خوکشلتون خجالت

ولی عوضش ایندفه با کلی عسک از گل پسرم اومدم نیشخند

4تا از دندونش در اومده خودش با شیشه شیر میخوره کللی با ما سر سفره میشینه و غذارو ریخت و پاش میکنه..مثلا یخواد مثه ما غذا بخوره خیییییییلی شیطون شده  شیطان اگه ولش کنی کل خونه رو میخواد تنهیی طی کنه ابرو

بای بای کردنم یاد گرفته خیال باطل عسیس دلم منو هروقت میبینه کلللللللی ذوق میکنه قلب

این اولین عکس داشته باشین که از بیرون اومدیم خونه و هوااااااا خییییییلی سرد بود منم نیشوندمش رو مبل و ازش عسک گرفتم تندی عینک

اینم بعدیش

بقیه عسکا ............ دنبالم بیاین تو اداهههههههه مژه

اینجا سوار موتورم شدمممممممممممممم از خود راضی

این عسک هم مال قبل تراست خیال باطل

اینجا از حرکت مامان اینا تعجب کردم آخه واسه گرفتن یه عکسسس........... خنده

خب اینم از عسکای ایندفعهههههههههههه :)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان طاها
16 آذر 91 15:26
سلام نی نی گوگولی
چقد بور و نازی شما من عاشق چشات شدم


ممنونم عزیییییییزم لطف داری مرسی
بابای ملیسا
16 آذر 91 15:48
سلام . تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیبا و قشنگتون . وبلاگ ملیسا با عکسهای محرمش منتظر شما و نظرات قشنگتون هست .


ممنونم حتما بازم پیش ما بیاین
مامانی روژینا
27 آذر 91 14:11
وای خوشگل خاله بااین موهای خوشگلش عزیزمممممممم


مرسی عزیز دلم چشمای خوشکلتون حوشکل میبینه
atiiiiii
13 دی 91 11:22
aajjjiiiiiiijjjammmmmmmmmmmm,eeeeeeeeeeeejghaaaaaaaaaaaaaam,aaaaaaaassssssssssssssssssssshhhhhhhheeeeeeeeeegheeeetam


مرسی آتی جونننننننن آرشنم دووووووووووست داره
مامان ترانه
17 دی 91 15:08
8 ماهگی ترانه جونی تموم شد خوشحال میشم بیایی پیشمون
مامان کوثری
18 دی 91 23:52
با سلام با طراحی تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم طرح های جدید تقویم ما را حتما ببینید http://temparti.blogfa.com/
مامانی روژینا
19 دی 91 12:25
ای بابا خاله هنوز اپ نکردی نکنه امتحاناته نمیای بابا دلمون برا این اقاخوشگله تنگ شده


عزیییییییییییزم امتحانا 9نهم تموم میشه منم با آپ های جدییییییییید میام )))))))) بازم ممنون که سر میزنی دوست دارم عزیزم
ندا
18 شهریور 92 12:39
خیلی نازی جیگر لوپتو بکشم


قربوووونتتتتتتتت خاله ندا جونمممممم