aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

نی نی گوگولی

تفلد تفلد تفلدم مبارک :)

1391/8/3 22:49
نویسنده : نازی
1,278 بازدید
اشتراک گذاری

یوهووووو

امروز تفلد آرشن کوچولوی خودمهههههههههههه

نازی فدای خنده هاااااش..نیشخند

4امین دندونشم درحال در اومدنههورا

نمیتونه غذا بخوره ولی همش غر میزنه به منم نون و خیارو هرچی که مامیخوریم و بخورهمنتظر

خوب نمیتونه دندون بزنه غذارو واس همین همش میپره تو گلوش اما خسته نمیشه و دست از تلاش برای خوردن بر نمیداره..تشویق

امروز تفلدشه..پارسال تو همچین روزی به  دنیا اومد..بغل

یادمه من دانشگاه بودم و خالم برای زایمان میرفت ومامانم اینا پیشش بودن

منم اون روز الکترونیک داشتم ولی کلل کلاس اصصصلا حواسم به درس نبود وهمش دلشوره داشتماسترس

به محض تموم شدن کلاس رفتم بیمارستان..بعد یه نینیه فندقی به دنیا اومد یادمه تا چندماهه اول خییلی ریزه بود منم همش فندق صداش میزدمزبان

امروز چندتا از عسکای جدیدشو میذارم براتون.....

بفرمایید ادامههههههههههههه

این عکسارو وقتی بغل ذستم تو ماشین نشسته بود ازش گرفتم نیشخند

میخواد کف رو صورتشو بخوره ماچ

اینجا هم تو کالسکه (خونه مامان بزرگش اینا) ست

چه مدلی هم مونده بلاااااااااااااااااااااااااااااااااااا عینک

عسیس دلم همیشه دوووست دارم قلب

اینم از عسکای امروز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سمیرا
6 آبان 91 15:39
ای جونم قربون موهای فر فری خوشگلت بشم
تولدت مبارک باشه آقا کوچولوی نازززززززززززز


مرسی سمیرا جونم عسیسم لطف داری کللی خوشحال شدم عسیسم
مامان آرنیکا
6 آبان 91 15:59
خدا حفظش کنه این پس ناز و خوشگل رو ... تولدتم مبارک باشه عزیزم


ممنونم خانمی کللی شیطون شده اینروزا بازم ممنون بابت اینکه سرزدین نی نی نازتون و ببوسین
مامان ترانه
8 آبان 91 0:34
عزیز خاله تولدت مبارکه


مرررررررررررررررررسی خاله جوووووووووون
راحله(مامان هوراد)
9 آبان 91 8:09
تولدت مبارک ارشان کوچولوصد و بیست ساله شی الهی


مییییییییسی خاله جون
یاسمین مامان سورنا
13 آبان 91 1:12
آخی عزیزم جیگرش برم تولدش مبارک
نمی دونستم پسر خاله ی جوجوتک مثل سورنا آبانیه ها
پس به افتخار همه ی آبانیا بزن کف قشنگه رو


بله همه آبانی هارو عخشههههههههههههه شهریوریارو بیشتر اردیبهشتیارو بیشتر تر
مامانی روژینا
14 آبان 91 14:36
وای من دیررسیدم تولدت مبارک خوشگله خاله 100ساله بشی عزیزم


عزیزم ممنون وااقعا لطف داری
مامانی روژینا
24 آبان 91 19:53
خاله ماعکسای جدید میخوایم پس کی میای


چشم عسیسم به خدا درگیر درس دانشگام.ولی چشم حتما.به زوووودی
یاسمین مامان سورنا
25 آبان 91 23:19
اااااا میبینم که پارتی بازی کردی ولی ایول واقعا اردیبهشتیا رو خیلی عشقه
راستی خخیلی سرده انزلی نه؟
مامان می گفت خیلی بارون میات
راستی چه سریالایی رو دان کردی تا حالا؟
من فول هاوس دو رو دارم دان می کنم
پسر خوب و ایمان رو هم دان کردم
دارم میسینگ یو رو هم دان می کنم
تو بقیه ی پاندا رو گرفتی؟
تو سریالایی که من دارم میگیرم رو نگیر تا بعد رد و بدل کنیم
اگه تونستی پادشاه درام رو هم دان کن تا بگیرم ازت
دیگه اینکه منم دلم برات تنگ شده یه عالمههههههههههه عزیزم
سر فرصت البته اگه پیش بیات میام پیشتون حتتما


عسیس دلممممممممم شهریوریاااااااااارو بیشتر عشخه از اون لحاظ میگم میدونی که آره پاندارو تا آخر گرفتم آرنگم گرفتم تا آخر نایس گایم گرفتم تا آخر. فیت م همینطور کینگ درامارو هم دارم میگیرم میس یو رو هم همینطور.فول هاوس و نه هنوز دلم خییییییییلی تنگگ شده واسسسسسسسسسست
یاسمین مامان سورنا
1 آذر 91 17:19
سلاااااااام نازی خانوم خوبی؟
کجایی در چه حالی؟
خوش میگذره؟
الان عکس نینیتون رو نشون کامبیز دیدم کلی ذوقش کرد میگه خیلی بامزه است


سلام عسییییییییییسم.درگیر میان ترما درگیر ... بدون شما نمیگذره خوش قربونت عسییییییییییییسم... لطف داررررررییییین نوشتم چه فیلمایی و دارمااا
یاسمین مامان سورنا
8 آذر 91 17:41
خیلی وقته آپ نکردیا هواست هست؟
ایشالا توی درسا موفق باشی
آره دیدم چه فیلمهایی رو داری
منم چند تا خریدم منتظرم بیات برات میارم
دلمون براتون تنگ شده هاااااااااااااا


اره هست چی بگم والاااااا کلی عکس گرفتم وقت آپ ندارم (((( ما هم زیاااااااااااااد دلمون تنگه خیییییییییلی رضاهم میگف نااااااازی یاد یاسی افتادم و اون شب فراموس نشدنی با نودللللللل
یاسمین مامان سورنا
9 آذر 91 0:21
میگم نازی یه سریال هست اسمش I need romance میگن خیلی خشگله فکر کنم تو آریرانگ فا هم برای دان گذاشته اگه تونستی اونو دان کن بعد برای دیدنش هم توصیه شده بالای 16 سال ببینن نمیدونم چرا البته
ولی به ما ربطی نداره چون هر دو تامون بالای 16 سالیم دیگه نه؟
راستی تاسوعا تونستی بری بیرون یا نه؟



اوکیییییییییی حتماااااااااا )))))))) البته اگه بقیه دانلودا و میان ترما بزارن (((((( آره عجب تاسوعا عاشورایییییییی هرگز فراموشش نمیکنم ((((((((
شکیبا
23 تیر 92 15:46
هزار ماشالله با این چشمای خوشگلش


^_^ ممنونم شکیبا جان لطف داری عزیزم