aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

نی نی گوگولی

آبیاری گلها بوسیله خووووووووووووود خوووودم

1391/5/28 2:43
نویسنده : نازی
936 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان...

ممنونم بابت نظرات همتون..مرسی که به ما سر میزنید

این پست و با کللی ذوق میذارم چون وقتی برا اولین بار این صحنه هارو دیدم کللی شگفت زده شدم

قبلا گفته بودم که آرشن جونم عاشق آب بازیه هر باز که میره حموم با کللی دعواو دادو بیداد باید از اب و حموم درش بیارییییم

حالا بشنویم داستان و از زبون آرشن...

یه روز عصر که من داشتم با نازی اینا و ماشینم (روروئکم) بازی میکردم  یهو صدای آب شنیدمابرو

بابام میخواست

گلهای باغچه رو آب بده منم کللی غرغر که منم میخوام برم

بالا خره رفتم بیرون تو حیاط تو بغل باباعینک

باهزار ترفند تونستم شیلنگ آب و از بابا بگیرم و دیگه پسش ندم

ادامه مطلب به همراه عسک هام...............................

این اولشه که من داشتم تو خونه بازی میکردم

تو این عسک ها هم تو حیاطمممم نیشخند

این جا سوار بر ماشینمممژه

اینجاها هم تو بغل باباممممممقلب

این یکی هم با زست گرفت

بعدشم کللی به ززززور ازم شیلنگ و گرفتن الللبته من فقط به خاطره آقا حونم شیلنگ و دادم نگران

بعدشم رفتم حموم البته میخواستن سرم شیر ه بمالن که من راضی شم ویادم بره که شیلنگ واب بازی کردم ...قهر

خب اینم از عسک های این  دفعه امیدوارم خوشتون بیااات     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

به عشق ابالفضل
28 مرداد 91 2:55
سلام ماشائالله گل پسر نازی دارین
اگر ممکنه به ماهم سر بزنید وبه ابوالفضلم برای مسابقه نی نی خواب الود کمک کنید.ممنونم
http://ghandoon.niniweblog.com/post51.php


چشم حتما
مامان ترانه
30 مرداد 91 16:07
ماشالله روز به روز ناز تر میشه بوس خاله جون


ممنونم خاله جووونم...
مامان ترانه
15 شهریور 91 16:40
قالب جدید مبارکه آرشن جونم


قربونت عزیز دلم ممنون



کاملیا
25 شهریور 91 13:29
سلام نازنین جان. چرا عکس جدید نمی‌ذاری ؟!! ما دلمون تنگ شده‌ها


سلام عزیزم..شرمنده ... به دلایلی وقت نشد
ولی چشم حتتتتتتتتتتتما قول میدم زود زود آپ کنم
نایسل
31 شهریور 91 2:15
بازمممم که غیبت زد


اووووووووووووومدم
نایسل
31 شهریور 91 2:15
فداش شم من اینقدر نازه


قربونت عسییییییییییسم ****
مامان آرشیدا کوچولو
3 مهر 91 0:44
قبونش بشه خاله نگاه کن چطوری داره آبیاری میکنه


آره خاله جون کار پر مشقتی بود ولی من با اشتیاااق انجامش دادم هی ... روز خشگی بود کللی آب بازی کردم
مامي نسيم( مامان ملودي )
5 مهر 91 10:15
مثل باغبون هاي حرفه اي مي مونه چقدر ناز ميشن وقتي كه مي خواي ازشون يه چي و بگيري و نميدن دلت ميخواد بخوريشون


آخ آره گل گفتیییییییی کللی واس ما تریپ باغبون گرفته بود از قیافه شادش میتونی حدس بزنی چه حالی داشت کللا عاشق اب بازیه
یاسمین مامان سورنا
7 مهر 91 17:40
آهان اون قبلیه هم من بودم یادم رفت اسمم رو بنویسم


جیییییییییییگگگگگگگگرت عسیسم