aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

نی نی گوگولی

اولین تابستون ارشن

1391/5/5 0:49
نویسنده : نازی
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان میدونم کم آپ میکنم شرررمنده.. ولی تابستونه دیگه

تابستونه و نعطیلاااتش..بیشتر تر پیش آرشن جونم هسسستم ولی اپام کمتر شده

کار دنیا همیییشه برعسکه دیگه..

خب خب پرحرفی بسته بریم سراغ عسکای آرشن جووونم

فداش بشم..

قبلش بگم که: حروف دیگهه ای مثه د و م به حرفاش اضافه شده که ثمره ی تلاش های شبانه روزی ه منه

کلی باتوپ بازی میکنه

اینم عسکای ماشن خوکشلش..وای باید ببینید چه ذوقی میکنه وقتی تو حیاط بامنو خواهر و مامایش

میدووییم و بازی میکنیم

 

و

و

اینم وقتی خونه دایی اینا رفته بودیم...

 

 

 

 

 

اسم این گل پسر کنار آرشن آراده..پسمل دایی توپولیم

ببشخید  آرشنم موهاش به هم ریخته است بس که باهام بازی کردییییمنیشخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بالاخره بعد کللی بازی به ای حالت شد و...خیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای ملیسا
26 تیر 91 23:25
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.


ممنونم.لطف دارید ..چشم حتما
یاسمین مامان سورنا
29 تیر 91 2:03
ایول نازی خانوم بابا کجایی دختر دیگه داشتم نگران میشدما
قربون این دو تا نی نیه توپول و مپول برم من خیلی نازه ماشالا ارشن قشنگم
کلی ببوسش هرجا هستی موفق باشی
راستی هی به من میگی بیا شمال نه که من بیام و همه اش خونه ی خالت باشیااااااااا


کللی میبوسمش همششششش نه جیگر تو بیا ما همش در خدمتییییییم اینور اونر تعطیل فقط با یاسی ددر دودووور
مامان ترانه
31 تیر 91 15:00
نانازم بوووسسسسسس


مرسی خاله جونم
یاسمین مامان سورنا
2 مرداد 91 1:19
جیگرت برم من


قررررررررررررررررررررربونت عسییییییییییییییییسم
لیلا دوست نازی
5 مرداد 91 14:26
ای جوووووووووووووووووووووووووووونم
دلم می خواد این ارشنو بغل کنم بفشارم


لیلا جونم من کللی میفشاااارمش به خصووووص لپپشو..گاهی اوقات بچه از کارام تعجب میکنه :0
:q
لیلا دوست نازی
5 مرداد 91 14:30
واییییییییییییی خدای من این بچه خیلی ناز داره
ارشن جوووووووووووووووووووووونم از دوررررررررررررررر می بوسمت
عاشقتم نازی با این عکسای خشکلی که از ارشن گلی می گیری


خواهش جیگر البته از هر 6تا به طور متوسط یکی خوب ازآب در میاد به لطف ووول ووول خوردن این وورووجک
مامي نسيم( مامان ملودي )
5 مهر 91 10:10
اي جانم