aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

نی نی گوگولی

عذر خواهییییییییییی

1391/7/2 23:02
نویسنده : نازی
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

سلا م سلام واقعاااااااااا ببخشید که نتونستم زود زود آپ کنم عوضش امروز با کللی عسک اومدم که از عشخم گرفتم وقتی اومده بودن خونمون وقتی باهم لب ساحل رفتیم بر گردش از خود راضی

بازم بابت اینکه نتونستم زود زود آپ کنم معذررررررررتناراحت

به قول کره ایها میانه (میان همنیدا )

خب دیگه بریم سراغ عسک هااااااااااااااا درررررررررررررر.................

اما قبلش کلرای جدید آرشن : میتونه مه مه یا ماما ده ده به به بابا بگه راه نمیره ولی به صورت کامل به روروئکش تسللللط دارهنیشخند

دنده عقب جلو همه جوره وقتایی که گیر میکنه به جایی با دستاش روروئک و بغل میکنه میبره اینور و اونور و کارای دیگه...

ادامه مطلبخیال باطل

خب این عسک ها که لباس سبز پوشیدم مال ستاره شماله (منطقه آزاد بندرانزلی) که با خاله جونی اینا رفته بودیممژه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو این لحظه میخوام دوربین و از نازی بگیرم نیشخند

اینجا میخوام بگم که بابا اینقد تنقلات میخورین خودتون خو به منم یه چی بدین بخورم مردم از گرسنگیییییییییییییی عصبانی قاشمم دستمه ابرو

اینم آآآآآآآآآآآاق رضا خان عینک چه قد دوتا مرد کنارهم تو عسک خشنگ میوفتنااااااااعینک

 

این جام خونه خاله اینا هستیم و شما صورت ماستی شده من و میبینید امان از دسسست نازیییییییییییی منتظر

اینجا خومو لووووووووووووس کردم تا دوربین و از نازی بگیرممم نیشخند

مااااااااااااااااااااااست بغل

 

این آخریشم که وای نگو وقتی نازی عسک و گرفت در حد خفه کردن من بغلم کرد وکللی بو...سم کرد

آخ گفت عسسسسسسسسیم که اینقد لوسی اینقد نازی تعجب نازی؟؟

خب اینم از عسک های امروز ارشن کوچولو امیدوارم خوشششتون بیاد اوهخیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سمیرا
3 مهر 91 12:15
ای جونم نمکی خوردنی
بوسسسسسسسسسسسسس برا تو پسمل ناز
بهت خوش گذشت ددر ؟


آآآآآآره خاله جونم جاتون خاالی ممنون بابت نظرخوکشلت خاله جون
مامانی روژینا
3 مهر 91 12:54
وای چه بانمک شده عزیزم


میسی خاله جونم
مامي نسيم( مامان ملودي )
5 مهر 91 10:18
اي جانم خيلي ناز بود عكسا . نازي جون فشارش نده واسه ما هم بزار تا بچلونيمش


چشم عسیسم ماکه هر وقت میریم از خونه بیرون همه شروع میکنن به ناز دادنش چه تو خیابون چه تو ماشین ممنون واسه نظرت عزیزم لطف داری
یاسمین مامان سورنا
7 مهر 91 17:44
خیییییییلی عکسا قشنگ بودن
مرسی عسسسسسسسسسیسم
راستی عباس تو محل کارش اینترنت نامحدود با سرعت 2 گیگ داره گفته هر سریالی می خوای اسماشون رو بگو برات می گیرم از منبع اصلیه سریالای کره ای
اگه سریالی خواستی بگو برات بگیرم عزیزم


قربونت عسیسم لطف داری
اییییول آقا عباس حتما به نظرت حال داره دانلود کنه؟
یاسمین مامان سورنا
9 مهر 91 18:04
منکه یه لیست طویل و بالا بلند دادم بهش گفتم از پاش شروع کن ایشالا که تموم میشه
عجله ای هم براش ندارم راحت باش
گفت چشم حتما دان میکنم یه سری ها رو هم برام گرفته
مثلا قسمتهای جا افتاده ی پادشاه مد
پسران گل که گم کرده بودم
و دو قسمت اول پسر خوب
راستی دو سری از عکسای سفر رو گذاشتم البته هنوز به انزلی نرسیدم ولی اگه دوست داشتی بیا ببین جیگر


ایییییییییییییییول آخ جون حتما سرمیزنم درحال حاضر بدجور سرما خوردم حتی یونی هم امروز نرفتم
Y E K T A A 1 3 6 9
10 مهر 91 16:28
سلام خوبین
چه نی نی خوشکل و نازی
تبریک میگم وبلاگ بسار عالی و در کل متفاوتر از وبلاگهای دیگه
با اجازتون لینگ کردم

منم یه کلبه ی درویشی دارم و خوشحالم میکنی اگه بهم سر بزنی
موفق باشید
یا حق


ممنون. لطف دارید پس منم لینکتون میکنم
یاسمین مامان سورنا
11 مهر 91 1:59
آخی چرا عزیزم؟
مگه چیز قحطی بود سرما خوردی؟
خوب می شی ایشالا باید بیشتر استراحت کنی
هر روز صبح ناشتا هم یه لیوان آب داغ با آبلیمو و عسل قاطی کن بخور قول میدم سه روزه خوب می شی
راستی کامبیزی هم امروز اومد


نمیدونم هیچکی هم سرما نخورده بود تو خونمو چشم عزیزم اییول چشم و دلت روشن نبینم وقتی نیس غصه بخوریا
یاسمین مامان سورنا
15 مهر 91 2:19
قربون چشمت
چشم غصه نمی خورم ولی کلی از دست سوری حرص می خورم
راستی سرماخوردگیت بهتره؟اونکاری که گفتم رو کردی؟؟؟؟


بهترم عزیزم اون کارو که نه ولی داروهامو میخورم
قربون سیطونی هاشششششش