aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نی نی گوگولی

آآآ ّبا بابا

1391/4/17 2:03
نویسنده : نازی
710 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام دوستااان امروز که نه الان شبه وبا عسک های جدید آرشن چوچولوم اومدم....

یه عالمه شیطون شده پسر نانااااسم فداش شم...

جدیدااا هی میگه ابا بابا فک نکم منظورش بابا باشه آخه اولش یه آآ هم میگه

دیگه اینکه  میتونه تهنایی بشینه

وقتی با یه چی مغشول میشه یه عااالمه آآآآآآآآآآواز میخونه... کلی با ماشینش تو حیاط خونه بدو بدو میکنه... امروز که جمعه بوووت یه عالمه بازی کرررد و ذوق ذوق میکرد توحیاط خووونه... هوا هم جاتون خالی عااااااااااااااالی بوووووووووووووت

عاشششششق حموم کردنه یعنی با دعوا باید از حموم جداش کنیییم عاششششق آب بازیه

اینم از عسک هایی که باید قبلا میذاشتم و وقت نشدددد

ودر این عسک ها میبینید که من سوار یکی از ماشین هام هستم و در حال بازی کردن با کش مو خاله فریبا جووونم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم هفته پیش وقتی رفتیم ستاره شماااالووو چه بارونی هم بوووووت منم تو بغل پسزخاله رضا بودم یه چی شبیه کاشپن هم رو سرو تنم بوت

اینم امروز توو حیاط خونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یاسمین مامان سورنا
18 تیر 91 17:54
به به سلام نازی خانوم به سلامتی بعد از قرنی آپ کردیا جیگر
خسته نباشی ایشالا که خستگی امتحانا بیرون اومده؟
شنیدم شمال سیل بارونه
خوش به حالتون ما که تو خشکی پوسیدیم
پسرمون چه بزرگ و ناناز شده ماشالا
کلی بوسش کن
راستی ستاره ی شمال رو عشقه خوش گذشت؟
یه نمه از رضا هم پیدا بود دلمون تنگ شد براتون بابا
راستی شاید پسرمون به کره ای میگه بابا یا همون آبا


آره خودم روش کار کردم میگه آبا جاتون خالی فک کنم حدود یه هفته هوا بسییییی بارونی بووووت تو این گرما حال داد...جای شما خییییلی خالی... کلی یادتون افتادم...که بستنی خوردیم باهم کالسکه... کلی خنده... قلیون ...هی کاش زودی بیاین باز برییییم


یاسمین مامان سورنا
20 تیر 91 17:26
جیگرت برم دوستان به جای ما ایشالا همیشه خوش باشید عزیزم
برای سوشی هم جیگر من همه ی سعیمو میکنم که برات درست کنم اما اول اینکه باید بیام خونه ی شما درست کنم و من جلوی زن دایی و دایی خجالت می کشم
بعدم اگه فامیلاتون یزارن می دونی که میشناسیشون؟!
وگرنه من که از خدامه
راستی کلی دلم تنگ شده دوست دارم بیام پیشتون با هم بریم کلی خوش بگذرونیم

اولا میدونی مامان اینا اصصصصصلا اینطوری نیستن یعنی شبیه بعضی هااا باشه جیگرم شوخی کردم دوستان به جای ما نوش جان کنن منم کللللی دلم براااتون تنگههههههههههه
مامان ترانه
25 تیر 91 23:11
چه عجب مردیم از انتظار ...جیگزر این پسمله با این چشمای خوشگلش


مرسی عسسسیسم لطف داری به ما من هر وقت بتونم آپ میکنم.ولی دیگه تابستونه و تعطیلاتش بازم ممنون..یه عالمه ترانه جونمو ببوووووس... دوس جون آرشن کوچولوم