aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نی نی گوگولی

عکسای جدید ارشن کوچولو2

1391/3/31 0:35
نویسنده : نازی
986 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه.... ببخشید این روزا روزای امتحانه و آپم کمممم شده.

اما قول بعد امتحانا جبران میکنم

مارا از دعایتان محروم ننمایید

این عسک ها مال وقتیه که خووونمون اومده بودن.............

اینجا مشغول غذا میل کردنه البته بیشتر از آرشن من و خواهرش آتی جون غذاش و خوردیم خیییلی خوشمزه بوت (بیسکویت+شیر+کره)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب اینم از عسک های ایندفعه....

کار های جدید آرشن چوچولوم: آواز خوندنو نشستن.با کمک مامان دنبال توپ دویدن (البته تودستای مامی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سپیده
31 خرداد 91 0:48
سلا. به وبلاگ منم سر بزنید و با نظراتتون دلگرمم کنید
خدا حفظش کنه


مرسی..حتما
یاسمین مامان سورنا
31 خرداد 91 2:40
آخی نازی نی نی جیگر
نوش جونش باشه
البته نوش جون شما هم باشه ها غذای بچه رو خوردین


آآآآآآآآآآره جات خالی یاسی جون.چه حالی داد
یاسمین مامان سورنا
4 تیر 91 3:06
میبینم که امتحانات تموم شده
چوکاههههههههه
ایشالا نتایجشم خوبه نازیه ما درس خونه ها
راستی وقتی بیام پیشت سریالای جدید رو دارما
دان نکن اینا رو:
love rain
lie to me
king 2 hearts
the moon that embrassed the sun
برنامه ی WGM رو هم دارم میارم برات


مرررررررررسی عسیییس دلم. من کینگ تو هارت و دانلود کردم ولی بقیه رو نه منم fashion king و دارم
امتحانا تمو شد یه سری رو ما ترکوندیم یه سری هم مارو ترکوندن منتظرتم معلوم نیس کی بیااااااااااااااین؟؟؟ دلم براتون یه عالمه تنگههههههههههه
یاسمین مامان سورنا
5 تیر 91 1:10
نمی دونم کی بیایم ولی میام حتما
راستی اگه بخوای برات وسایل پخت نودل رو میارم برات شمال درست می کنم
می خوای؟میارم برات
کیمچی رو هم که خودتون دارید اونجا
می مونه چاپستیک که اونم میارم برات
دیگه؟فیلم ها هم که اوکی شد
منم دلم برات تنگ شده حسابی عزیزم
راستی صندوق تلگرافت رو چک کن رمز مطلب وبم رو برات فرستادما


منتظر نودلتم یعنی

KING OF FASHION ودیدی؟؟؟ اگن ندیدی من دارم دیگه نگیر ودر مورد تلگراف؟؟ رمز مطلب؟؟؟ نگرفتم قضیه رو؟؟؟
یاسمین مامان سورنا
6 تیر 91 17:04
بابا یکی از پستهای وب من رمز دارم برات ذاشتم که اگه خواستی بخونی بیای و رمز رو توش وارد کنی تا بتونی بخونی جیگر
نه ندیدم میام ازت میگیرم می بینم دارم باران عشق و سوکی جونم رو میبینم الان
راستی چاپستیک داری؟
آهان این بگم بن اومده ایران(سوئد بودن دیگه) برام جلبک دریایی آورده با کلی چیزای مختلف مربوط به آشپزی های ژاپنی و کره ای اگه ازش موند از اونم برات میارم درست میکنم برات


ایول مهموناتون پس منتظر غذاهای خوشمزه تم الللبته اگه تهنا بیاین که چه بههههههتر تر تر پس فشن کینگ و نگیر من دارم خیییلی هم اعصابمو بهم ریخت چون خییییییلی تلخ تموم شد اینقد عصبیم کرد که نزدیک بود لب تابمو شوت کنم: . O موقع امتحاناتم بووود دیگه نگو کلی حالمو گرفت باران عشقم یی ذره آبکیه ولی به عخش سوکی میبینیمش چاپ استیک ندارم اگه تونستم میگیرم جیگرم


مامان ترانه
7 تیر 91 19:16
عزیزم نازی یه بوس گنده ببببببووسسسسسسسسسسسس


مرررررررررسی خاله جووووووووونم شما هم ترانه جون و ببوسین عسیییییییسم
مامان آراد(خاطره)
10 تیر 91 20:03
جانم...چه نفسییییییییییی...
خیلی نانازی خاله...مامانش اسپند یادت نره...
راستی پیش ما هم بیا خوشحال میشیم با هم دوست بشیم...خواستی میتونی لینکمون کنی...
فدات...بوسسسسسسسسسسسسس



مررررررررسی خاله جونم چشم حتما لینکتون میکنم.... ما الانشم با هم دوستیم شما خفر ندااارین مرسی بازم بیاین ماهم میایم
یاسمین مامان سورنا
14 تیر 91 20:33
کجایی دختر؟کم پیدایی تو وب بچه ها هم که نمیای نگران شدمااااا


در تعطیلات بعد از امتحانات به سر میبرم هو جیگگگگگرت یاسی جوووووووونم FB هم که نیمییییییییییای