aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نی نی گوگولی

عکسای جدید ارشن کوچولو.

1391/3/6 21:40
نویسنده : نازی
953 بازدید
اشتراک گذاری

sorry به خاطر اینکه دیر به دیر آپ میکنمناراحت

تو این عسک ها که واس چند روز پیش گرفتم تازه از دانشگاه اومده بودم که دیدم آرشن چوچولو گلم سورپرایزم کرد و در خونه رو برام باز کرد(خونه خودشون)نیشخند

جیگرم کللی خوشتیپ کرده بودو موهاشم کللی جیگووولی درست کرده بوتزبان

وای وقتی من با این صحنه روبه رو شدم....................

عسسسسسسسسسسسیسسسسسسسم

واااااااااااااااااااااااااای جیگر منه هااااااا

جووووووووووووووووونم

تابستونه و گرمه آدم مجبور میشه خوشتیپ کنه دیگه چه کنیم

و دیگه کم کم پشره های مووووزی به من حمله کردن  من هم مجبور شدم برم تو خونه

و در این صحنه خواب هستم بس که نازی بلا باهام یه عااالمه بازی کردابرو

اینم ماشین جدییییییدم............بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

وحیده
6 خرداد 91 10:37
سلام عزیز دلم نازنین جونم...
میگم این بچه چقققققدر ماهه.... چشم نخوره الهی...
اوپا رو بهش نشون بده و ازش یه فن حسابی بساز!


هر دوتا اوپپا رو بهش نیشون میدم ولی یوووووونا رو نه:< :<<<<<<<<<<<<<<<<<< خطریه
مرسی جیگرم.ممنون که اووووومدی عسییییییییییییسم
سمیرا
6 خرداد 91 21:35
عاشقتممممممممممممم جیگولیه خاله.بووووووووووووووووووس


مررررررررررررسی خاله جووووووووووووونم
سمیرا
9 خرداد 91 17:50
گلم آنیسا تو مسابقه شرکت کرده اگه دوست داری میشه بری تو این صفخه و بهش رای بدی ؟
http://noruz1391.niniweblog.com/post811.php

باید تو قسمت نظرات بنویس آنیسا کوشولو 2


چشم عسییییسم
نایسل
10 خرداد 91 23:25
عاشقتم همه عکسات عالی بودن چشم خوشگل من


جیگرت نایسل جوووووووووووونم که همیشه به یاد ما هستی و سرمیزنییییییییییییی :
مامان محمد گوگولي
16 خرداد 91 17:21
ای جونم عزيزم...


مرسی خاله جوووووونم
لیندا
20 خرداد 91 11:51
چه نانازه یه اسفندواسش دودکن یه وقت چشم نخوره


مرسی خاله جونم
یاسمین مامان سورنا
23 خرداد 91 2:30
چه جیگری شده این پسر خاله ات حیف که سورنا هم پسره وگرنه...
ببوسش عزیزم
مرسی که به وب خاکستری هم سر می زنی و ممنونم از همدردیت
منم دوست دارم و به یادتم عروسکم
نمی دونی این روزا تو چه دنیاییم نازی
دارم دیوونه میشم همه اش کارم شده گریه کردن
آخه آرش و صدی دارن از هم جدا میشن یعنی تنها چیزی که انتظارش رو نداشتم داره اتفاق میفته
حالا ببینمت سر فرصت برات میگم
ولی جلوی چشمم دو تا از بهترین دوستام دارن از هم جدا میشن و منم هیچ کاری ازم بر نمیات
ببخش ناراحتت کردم عزیزم


ممنون که با این حالت به وب سر میزنی.... عسیسم غصه نخور جیگرم... ایشا... جدا نمیشن... ولی آخه چرا یه هوویی یاسی جونم باز میگم غصه نخوریا سورنا جونمم یه عالمه ببوس جیگرم... یاسی ناراحت نباش من یاسی همیشه خندووون و بیشتر تر تر دوس دارماااا
سولماز(loveleeminho)
23 خرداد 91 22:36
سلام اونی
واااااااااااررررررررررررررررررررر ببخشید دیر دیر میام ها اونی وقت نیست
ولی چه جیگر شد اونی برزگمشد الهی الهی
یه اسفندی حتما دود کن فدات گلم
مرسی که عکس خوشگلم میزاری
بوسسسسسسسسسسسسسسس


عیب نداره هوویی گلم وقت امتحاناس خودمم دیگه مثه سابق نیتونم به وب خوکشلت سر بزنم ولی ...بذار تموم شه هم عکسای آرشن زود به زود آپ میشه هم اینقد میام وبت که خسته شی
سولماز(loveleeminho)
23 خرداد 91 22:37
یه عالمه بو برای عشقم ارشن جونمممممممممممم



مسی خاله جووووووووووووووووووووونم
یاسمین مامان سورنا
24 خرداد 91 1:21
مرسی عزیزم
ولی تقریبا موم شده است وکیل هم گرفتن و دارن کاملا توافقی و با رضایت هر دو طرف جدا میشن میگم مفصله برات کامل میام میگم
ولی خیلی بده
بدجور احساس خلاء میکنم نازی با اینکه اینجا بازم دوست دارم ولی هیچ کس برای من صدی نمیشه که
دارم دیوونه میشم بد رقم


اگه جدابشن مگه دیگه نمیتونی باهاش رفیق باشی؟؟؟ غصه نخور عسیسم
یاسمین مامان سورنا
28 خرداد 91 2:51

قربونت برم نازی جونم(کومائه او)
نه دیشب آرش اومده بود خونه مون کلی گریه کرد خیلی براش ناراحت شدم و کلی خودمو کنترل کردم ه منم جلوش گریه نکنم
خیلی گناه داره جیگرم سوخت براش
دلم برای همه ی چیزایی که هم اون و هم ما از دست دادیم میسوزه
باورت نمیشه الان 3 روزه کنترل هامون رو گم کردم نمی دونم کجا گذاشتم بسکه حواس پرت شدم کل خونه رو زیر و رو کردم پیدا نشد که نشد
کامبیز میگه فکر کنم انداختی تو آشغالی
+میدونی میتونم دوست باشم ولی من اینجا خیلی تنهام وگره شیراز صد تا دوسته صمیمی تر از صدی دارم می دونی چی میگم؟
خیلی چیزا رو اینجا کنار هم داشتیم و می تونستیم بیشتر بدست بیاریم با هم ولی الان...
بعد از تصمیمی که گرفته با دلایلی که اصلا نه تنها منو بلکه هیچ کس رو راضی نمی کنه دیدگاهم نسبت بهش خیلی عوض شده
و این باعث تاسفم میشه


درکت میکنم عزیزم میدونی دلم برا آرش سوخت مجبور به توافق زورکی شده نه؟؟؟ .... آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه عاشق هم نبودن؟؟؟