aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نی نی گوگولی

آرشن وتحولات جدید........

1391/2/27 13:02
نویسنده : نازی
675 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان.ممنوم که لطف میکنید و وبلاگ ما سر میزنید.نازی که امتحاناش تموم شد براتون

جبران میکنه قول قول قوووووووووووووولنیشخند

جند تا عسک جدید خونه خاله فریبا جونمقلب

و............

و.....................

تواین سه تا عسک تازه از خواب بیدار شدم و

هنووووووز یخم آب نشده

اینجا هم میخوایم بریم عروسی منم مثل

پسمل های جنتلمن تیپ زدم قهقهه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب اینم از عسک های این دفعه ...خوشتون اووووووووووومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

samiraa
27 اردیبهشت 91 11:02
vaaaaaaaaaaaaaaaay ajijaaaaaaaaam mashalaaa bozolg joD,ajab tipi zaD fadat jam!
are naziiiii jo0o0o0nam A liiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bo0o0o0o0o00o0o0o0ddd


مرررررررررررررسی سمیرا جوووووووووونم
) ) آره بلا شده سیطون
مامان ترانه
24 خرداد 91 21:11
عزیزم تو چه نازی گل پسمل
با ترانه من دوست میشی ؟من لینکت کردم اگه دوست داشتی شما هم این کارو بکن


فای خاله جون خجالت کشید پسمل خالم... سکوت کرده... مبارکهD:
چشم عسیسم
یاسمین مامان سورنا
30 خرداد 91 16:57
جیگر این جنتلمن کوچولوی خوردنی
راستی آدرس سارا رو پیدا کردما با ضد فل فل رفتم دیدم کردتش سایت اینم آدرس سایتشه
http://koreaiha.ir/


ایییییول مررررررررسی
راستی حالت بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟