aarshanaarshan، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نی نی گوگولی

تفلد نازی

1391/2/13 0:59
نویسنده : نازی
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا روزای تولدیه

9 اردیبهشت تفلد اتنا جونم 12 اردیبهشت تفلد خودم و 7 اردیبهشت تفلد دوستمنیشخند

من عاشششق بهار و هوای نااااز بهاریمقلب

محشره.................همه چی بیشتر از همیشه ناااااااااس میشه.گلها درخت ها...

وای به خصوص بخش تفلد هااااااااااش

البته اگه میان ترم ها بزارنمنتظر

حالا نوبتی هم که باشه نوبت عسک های آرشن جووونمه.قربونش برم روز به روز بلا تر و ناناس تر میشه جیگرم

تو عسک های در حال غش کردن از خنده,تازه از بیرون با مامیش اینا اومده خونه.بعد کللللی گشتن و بستنی میل کردن

بقیه عسکا ادامه دااارد بفرمایید ادامه.........

اینجا تو حیاط خوکسل خونه مامان بزرگم اینام

اینجا هم تیپ زدم و خوکشل کردم و داریم میریم دنبال آتی (مدرسش)

نمیدونید چندتا دوست تو مدرسه آتی اینا پیدا کردم

در این عسگ هم به کمک دست های پشت پرده(یعنی بالش چوچولو های مبلمون)تونستم بیشینم رو مبل

دیگه چه کنیم داریم مرد

میشیم البته الان فعلا از نوزادی داریم

در میایم و وارد مرحله BOYبودن میشیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

samiraaa
13 اردیبهشت 91 14:57
vaaaay fadat shaaam che tiiippi zaDmashala mashala mashal cheshm nakhorii eshalaa


مرررررررررسی خاله جووونم
یاسمین مامان سورنا
14 اردیبهشت 91 19:09
جیگره این گل پسر و دختر خاله اش
راستی من تولدت رو بهت تبریک گفتم با s رو خط 911 ات فکر کنم نگرفتیش
پس دوباره میگم نازی جیگر تولدت مبارک امیدوارم 120 ساله و موفق باشی گلم


مرسی عزیز دلم.
یادت بوووت؟؟؟؟؟
آره اون قطعهایرانسلم وصله
نایسل
17 اردیبهشت 91 21:00
وای ماشالا چه بزرگ شده


ممنونم عسیییییسم.خوشحال میشم هر دفعه که سر میزنی.
یاسمین مامان سورنا
19 اردیبهشت 91 10:36
جیگرتو
دلمون تنگ شده ها کجایی؟
مشغوله میان ترمایی حتما آره؟
موفق باشی گلکم


آره یاسی جوووووووووووونم
بدجور در گیرم.از شنبه تا 3شنبه
ولی سعی میکنم 4شنبه تا جمعه جبران کنم
سمیرا
19 اردیبهشت 91 21:38
آخخخخخخخخخخخخ قربون چشای خوشگل این پسر گلت بشم من خالههههههههههههه


سلام سمیرا جون.عسیییییسم کم پیدایی؟؟؟؟
این پسمل خوکشل پسر خالمه جیگر
ممنون که سر میزنی بهمون عسیییییییییسم
کلللی خوشحال شدم جیگر
لیلا جون دوست نازی
19 اردیبهشت 91 22:48
وای که دلم می خواد توروبخورم ارشن


خاله لیلا جونم یی ذره ترسناک شدی نکنه لولو شدی؟؟؟
سولماز(loveleeminho)
19 اردیبهشت 91 22:58
سلامممممممممممممممممم
وای هوووووووووووووووووووووووووووووو
عشقمون چه بزرگ شده
فداش بشم االهیییییییییییییییییی
وای فدای خندهاشم بشم نانازمممممممممممممممممممممممممممممممممم
عالی بود عکسهاش
مرسی گلممممممممممممم
یه دونه..


خواهش جیییییییییگرم.هووویی گلم
دلم برا نظرای خوکشلت تنگشده بوت
آره تازه کللی بلا شده جیگیلی من
سولماز(loveleeminho)
19 اردیبهشت 91 22:59






سولماز(loveleeminho)
19 اردیبهشت 91 23:02
عشقه منه هاااااااااا
جوجوی منه هااااااااااااااااااااااااا
چه ناناز شدددددددددددددددددددددد
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


فدااااااااااات هووویی جوووووووون نازی جون
سولماز(loveleeminho)
19 اردیبهشت 91 23:02
اینم چندتا بوس واس ارشن جون خودمممممم
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::ر*


ممنووووووووووووووون خاله جون اینام از طرف من
*1000
سولماز(loveleeminho)
19 اردیبهشت 91 23:04
اینم چندتا بوس واس اونی ناز خودم که واس عشق من ارشن وب درست کرده:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
بیا تو بغلم اونییییییییییییییییییییییییی
;D


مرسی هووویی (اوننیییی) خودم هوویی برا میان ترما دعا کن به خیر بذگره
دارم از استرس میمیرم
:x